Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine www.dutchnailcosmetics.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem
Z oddajo naročila za nakup izbranih artiklov na našem spletnem mestu se strinjate s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.
Pogoji nakupa na spletnem mestu www.dutchnailcosmetics.si
Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletnem mestu www.dutchnailcosmetics.si (v nadaljevanju: Pogoji) in se z njimi strinja. Spletno prodajo na www.dutchnailcosmetics.si izvaja podjetje BELLU d.o.o., Ljubljanska cesta 39, 1292 Ig, vpisano v sodni register 9351477.
Spletna trgovina www.dutchnailcosmetics.si vam preko spleta omogoča nakup izdelkov za izdelavo in nego nohtov. Na spletnem mestu www.dutchnailcosmetics.si si lahko ogledate našo ponudbo, informacije o artiklih in cene. Pogoji nakupa so določeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Stvarne napake, reklamacije, servis in garancija
V skladu z ZVPot podjetje BELLU d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu.
Kupec mora podjetje o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v roku 1 tedna od prejema blaga in hkrati omogočiti pregled blaga. Dobavitelj ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po poteku z zakonom določenega roka od prevzema blaga.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na blagu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
V podjetju se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času, v obojestransko zadovoljstvo in v skladu z zakonsko veljavnimi določili.
Reklamacijo (vračilo napačnega, nepopolnega ali poškodovanega blaga) sporočite preko e-naslova: reklamacije@dutchnailcosmetics.si
Po potrditvi oz. uskladitvi z vami bomo organizirali prevzem pošiljke. Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Dobavitelj artikla jamči za kakovost oziroma njegovo brezhibno delovanje v garancijskem roku, če se uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računih in začnejo teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.
Kupec mora ob uveljavljanju garancije dostaviti z opremo tudi garancijski list in račun, kjer je naveden datum nakupa, serijska številka in garancijski čas za posamezni artikel.
Garancijska doba za artikel, ki ga stranka pošlje ali prinese v BELLU d.o.o. v popravilo ali garancijsko zamenjavo, velja toliko časa, kot je navedeno na garancijskem listu. Ta doba začne teči od datuma, navedenega na računu oz. garancijskem listu artikla. Napake in škode, povzročene zaradi napačne uporabe opreme, ki jo dobavlja BELLU d.o.o., niso pokrite z garancijskimi pogoji.
Vse cene so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je jasno naveden na končnem obračunu. Cene in ostale ugodnosti (popusti…) veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le za nakup preko spletne trgovine www.dutchnailcosmetics.si in za spodaj navedene načine plačila pod navedenimi pogoji.
BELLU d.o.o. si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila.
Način plačila
Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov.
V spletni trgovini www.dutchnailcosmetics.si so na voljo naslednji načini plačila:
- po povzetju
- po predračunu – po nakupu na vpisan e-naslov prejmete podatke za plačilo, na podlagi katerih izvedete plačilo
- s plačilno oziroma kreditno kartico
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika kontaktirajte preko e-naslova info@dutchnailcosmetics.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Pri izbranem plačilu »po predračunu« boste v svoj elektronski predal prejeli podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oz. sklic in namen plačila. V tem primeru boste naročeno blago plačali s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 3 delovnih dneh, v nasprotnem bo naročilo preklicano.
Plačilo na TRR podjetja BELLU d.o.o. se uredi na podlagi podatkov, ki jih uporabnik prejme v primeru izbire plačila Po predračunu.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med podjetjem Bellu d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Bellu d.o.o. sklenjena v trenutku, ko Bellu d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za Bellu d.o.o. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Bellu d.o.o.