Vračilo blaga
Stvarne napake, reklamacije, servis in garancija
V skladu z ZVPot podjetje BELLU d.o.o. nosi odgovornost za stvarne napake na blagu.
Kupec mora podjetje o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v roku 1 tedna od prejema blaga in hkrati omogočiti pregled blaga. Dobavitelj ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po poteku z zakonom določenega roka od prevzema blaga.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na blagu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
V podjetju se zavedamo pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času, v obojestransko zadovoljstvo in v skladu z zakonsko veljavnimi določili.
Reklamacijo (vračilo napačnega, nepopolnega ali poškodovanega blaga) sporočite na: info@dutchnailcosmetics.si .
Po potrditvi oz. uskladitvi z vami bomo organizirali prevzem pošiljke. Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Dobavitelj artikla jamči za kakovost oziroma njegovo brezhibno delovanje v garancijskem roku, če se uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računih in začnejo teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.
Kupec mora ob uveljavljanju garancije dostaviti z opremo tudi garancijski list in račun, kjer je naveden datum nakupa, serijska številka in garancijski čas za posamezni artikel.
Garancijska doba za artikel, ki ga stranka pošlje ali prinese v BELLU d.o.o. v popravilo ali garancijsko zamenjavo, velja toliko časa, kot je navedeno na garancijskem listu. Ta doba začne teči od datuma, navedenega na računu oz. garancijskem listu artikla. Napake in škode, povzročene zaradi napačne uporabe opreme, ki jo dobavlja BELLU d.o.o., niso pokrite z garancijskimi pogoji.